16.2.14

Mladá slečna s touhou procestovat svět, co vždy ráda pomůže a poradí, by ráda sdílela svoje zkušenosti, zážitky, tipy a triky...

K založení tohoto blogu mi vnuklo nápad hlavně moje okolí, především slečny, které mě dříve bombardovaly dotazy o Dánsku. Nejprve jsem si kladla otázky, jak nejlépe předat tyto užitečné informace, po nějaké době už stačilo jen popostrčení od přítele k tomu, aby vznikla tato stránka. Budu s vámi sdílet jak praktické informace, tak i další věci, okolo kterých se můj svět momentálně točí.

Dánsko
V této sekci se můžete dočíst mé osobní zkušenosti se životem v Dánsku, na své si tedy přijdou všichni, které zajímá, jak se zde žije - ať už z toho důvodu, že by se sem chtěli sami přestěhovat, či pouze ze zvědavosti.


Dala jsem si tak trochu "předsevzetí" zpevnit svoje tělo a zlepšit si kondičku, ráda bych se tedy s vámi podělila o svou cestu za tímto cílem. Můžete se těšit na cvičební plán a jiná doporučení týkající se fitness tématu. Dále, stejně jako spoustu dalších slečen, i mě baví móda, proto sem budu občas přidávat své tipy na outfity, recenze kosmetiky apod. V neposlední řadě se tu objeví fotky a články z mých cest, případně jiných událostí... tato sekce bude zkrátka O MNĚ.

Dobroty
Název mluví za vše. Baví mě vařit, zkoušet nové recepty, experimentovat. Stejně tak si užívám návštěvy v restauracích, nechávám se jejich jídly inspirovat. Baví mě také hodnotit prostředí, servis a koncept těchto podniků.. :) V této sekci půjde jak o recepty jídel, které jsem uvařila, tak i o fotky delikates z restaurací.