11.6.14

Hlásím se z Prahy

Po velice dlouhé pauze se ozývám, a to z České republiky. Ano, spousta z Vás už to ví, ale možná je tu pár lidí, co můj blog třeba i sledovali a neví vůbec nic! :D

Vždycky jsem si říkala - já takovýhle post nikdy nenapíšu, takový ten klasický "hrozně moc se omlouvám, neměla jsem teď čas přispívat, ale slibuju, že se polepším". No, a teď je to tady. Takže já se také hrozně strašně nejvíc moc omlouvám, ale nemůžu slíbit, že se polepším :) Uvidíme!

Pro vás, kdo to teda ještě neslyšeli - jsem přestěhovaná zpátky v Praze - situace se změnila během jednoho týdne o 360° a s přítelem jsme se rozhodli vrátit po necelých 3 letech zpátky. Uteklo to, bylo to úžasný a teď jsme ready na další adventure :) Sami jsme zvědaví, jak se to všechno vyvine.

Během tohoto měsíce jsem se teda aklimatizovala zpátky v Čechách, hledala si práci, ucházela jsem se o místo letušky v Emirates (dostala jsem se do posledního kola, ale potom už mě nevzali), pár týdnů už i pracuji a když mám zrovna trošku čas, užívám si místní podniky a také českou přírodu, která mi tak chyběla :)

Pár fotek na ochutnávku a BRZY tedy další článek!


Český Šternberk
Česká Amerika
U zámku Libochovice
Prague Food festival 2014
Galerie Le Court v Praze

Moje Emirates složka ;)

No comments:

Post a Comment